W jaki sposób najlepiej przekazać treści? 

Humor – oczywiście w zależności od projektu, który budujesz. Czasem aspekt humorystyczny przyciągnie odbiorcę, w końcu większość osób lubi śmieszne filmiki i treści. Jednak jeżeli zwykle Twój przekaz był poważny i dotyczy np. finansów, lepiej się wstrzymaj i nie przedstawiaj konkretów w żartobliwy sposób. 

Zaskocz – niekonwencjonalne przedstawienie tematu, to Twoja szansa. Nie wstawiaj kolejny raz postu, tym razem skorzystaj z video. Wrzuciłeś już kilkakrotnie filmik? Stwórz obrazek, jak nie obrazek wrzuć z kimś wywiad.

Bądź „catchy” – przyciągnij odbiorcę kształtem, kolorem, tempem, czy muzyką; jest na to kilka sposobów, oczywiście nie mamy na myśli jump scare, jak w dobrym horrorze, ale istnieją przyzwoite marketingowe sztuczki tego pokroju

Film – wykorzystaj formę audiowizualną, która w krótkim czasie przeniesie sporo treści, przyciągnie oko i ucho, a następnie nowego odbiorcę do Ciebie

Poczta pantoflowa – plotki ploteczki, dobre słowo, zaskoczenie, entuzjazm, obrzydzenie, to czynniki, które wpływają, że ludzie zaczynają o czymś rozmawiać; może warto z tego skorzystać? Ostatnie może lepiej pominąć, ale zrób czasem swoim odbiorcom niespodziankę, zapewne pochwalą się tym, chociaż jednej osobie

Profesjonalna pomoc – zgłoś się z prośbą do osoby, która wie, jak działa SEO, marketing, trendy, wytłumacz w czym potrzebujesz wsparcia i jakie efekty chcesz osiągnąć – profesjonalista z pewnością Cię nie rozczaruje, a przy współpracy może nawet sam się trochę podszkolisz i następnym razem uda Ci się zastosować nowy sposób strategii, jak skutecznie  przekazać treść i trafić w odpowiednie grono odbiorców

Sprawdź nasze produkcje