Rodzaje filmów

Relacje z wydarzeń i reportaże – uwieczniają piękne momenty, do których można wrócić o każdej porze dnia i nocy

Spoty wizerunkowe – tu liczy się przedstawienie osoby lub firmy, poznasz wartości, cele, misję i sposób pracy, z łatwością zwrócisz uwagę na to czy jest to dobra okazja do współpracy

Filmy produktowe – niby oczywista sprawa, pokazujesz to co masz, ale nie tylko, w filmie produktowym warto przedstawić pozytywne aspekty, przyszłościowe korzyści i satysfakcję, którą będziesz miał, gdy produkt będzie już Twój

Przed i po usłudze – ten rodzaj filmu pokazuje ile potrafisz, ile ktoś jest w stanie Tobie zaoferować, ten rodzaj video sprawdza się w make-upie, w pracy z architektem, a nawet przy produktach chemicznych 

Wywiady – przedstawienie opinii osoby trzeciej, nic bardziej nie daje nam pewności, jak potwierdzona i polecona usługa

Unboxing produktów – ta forma video zwykle jest bardzo radosna, dlaczego? Otóż dostajemy magiczne pudełko z niespodzianką i przeżywamy rozpakowanie i prezentację produktu razem z osobą na filmie

Filmy z poradami – szybka nauka, zdecydowanie łatwiej jest coś zrealizować, gdy usłyszysz i zobaczyć jak tego dokonać, to rodzaj dobrego słowo od kumpla

Zabawne filmy – video, które łapie i przyciąga widza humorem, zostawia (dobre) wrażenie, a następnie odbiorca kojarzy z nim właśnie Twoją firmę. Jeżeli zależy Ci, żeby przedstawić Twój produkt/usługę w pozytywny i sympatyczny sposób – to jest to!

Filmy testowe – to idealny rodzaj filmu dla firm, które posiadają produkty użytkowe takie jak: zabawki, sprzęt AGD, urzeczywistnisz przedmiot, pokażesz ile potrafi, będziesz szczery, a to jest coś naprawdę cennego

Sprawdź nasze produkcje