fbpx

BRIEF – Czym jest i jak wygląda brief? Jak dobrze zrozumieć projekt?

Brief to forma komunikacji, wstępne spotkanie podczas, którego zleceniobiorca (my) wsłuchuje się w Twój pomysł i zaczyna tworzyć proces jego realizacji. Ekipa realizatorska/reżyser dowiaduje się o Twoich priorytetach, wartościach, które pragniesz przekazać, aby następnie dostosować do nich strategię i działania. 

Brief jest bardzo ważnym i skutecznym elementem pracy – dzięki niemu obie strony zaoszczędzą sporo czasu. W dodatku im lepiej Cię zrozumiemy, tym lepszy będzie efekt finalny projektu.

„Jak przekazać wszystkie szczegóły, które mam w głowie?” – możemy to ułatwić.

Popatrz na znajdujące się poniżej punkty i spróbuj się do nich odwołać, opisz swój projekt.

(Nie muszą to być ładne zdania, tu liczy się informacja.)

  • Dane firmy
  • Informacje o Twojej firmie 
  • Przedstaw produkt lub/i markę
  • Dotychczasowe projekty reklamowe, strategia marketingowa
  • Konkurencja na rynku
  • Określ grupę docelową – kim są Twoi klienci/odbiorcy
  • Cele marketingowe planowanych działań
  • Co chcesz przekazać w projekcie
  • Jaki chcesz uzyskać zasięg kampanii marketingowej
  • Zalety, które wyróżniają Cię na tle konkurencji
  • Wytyczne i wskazówki do tworzenia przekazu reklamowego
  • Pożądany wizerunek marki
  • Może jest coś czego nie chcesz pokazać?
  • Budżet, środki finansowe, które chcesz przekazać do na projekt
  • Harmonogram realizacji – ramy czasowe działań

Oczywiście każdy rodzaj briefu jest inny, ponieważ projekty są spersonalizowane pod konkretne firmy/osoby. Dlatego śmiało skontaktuj się z nami i powiedz na czym Ci zależy, a my zrealizujemy Twój projekt.

Sprawdź nasze produkcje